Projekty

Projekty

4. Rodzaj Dactylorhiza Necker ex Nevski - zestawienie gatunków i hybryd - zakończony. 
Projekt, który ma na celu zebranie i usystematyzowanie nazw gatunkowych oraz hybryd z rodzaju Dactylorhiza prowadzi Kazimierz Oboza. 
Projekt jest obeznie na etapie finalnym - jego wyniki zostały przedstawione w Biuletynie 1/2008 oraz umieszczone w dziale Artykuły podzielone na trzy części: 

3. Pomiary populacji Platanthera bifolia i Platanthera chlorantha - projekt międzynarodowy - zakończony. 
 Koordynatorem projektu jest Przemysław Baraniecki. 
Projekt ten ma za zadanie zebranie danych, które zostaną opracowane w ramach wspólnych prac badawczych. Celem projektu jest między innymi ustalenie zależności pomiędzy długością ostrogi obu gatunków podkolanów i rozmieszczeniem geograficznym roślin oraz rozstrzygnięcie, czy cecha ta ma związek z ewolucją gatunku. Wszystkich pasjonatów wędrówek po Polsce zapraszamy do współpracy!  

 2. Asymbiotyczny i symbiotyczny siew storczyków gruntowych. 
Projekt prowadzony przez Witolda Hanaka. Wysiewane są w głównej mierze gatunki z basenu Morza Śródziemnego, ale też gatunki występujące w Polsce. Celem projektu ma byc przygotowanie know-how do projektów związanych z reintrodukcją. 

 1. Kartowanie storczyków Polski - zakończony 
 Strona projektu:http://www.storczyki.com/mapo_monit.html 
Projekt stworzony i prowadzony w ramach pracy badawczej przez Marka Fiedora. 
Copyright (c) 2020, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Liczba odwiedzin: 148143
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem